20 ÅR!

Då var man äntligen 20 år då. =)
Har varit en jättebra dag, med mycket fina presenter. Verkar som att folk tycker jag borde flytta hemifrån snart...Vet inte vart jag ska göra av alla grejer. Jag får nog köpa mig ett slott. :D Men jag är jätteglad för allt! Besöker man mig när jag har flyttat bjuds det på våfflor (thanks to you Ämil), kaffe, rostat bröd, te, vispade saker med mera med mera. :D

                                       

De här förnödenheterna fick jag av mor och far. :D
Visst är dom fina?!


Kommentarer
Postat av: mattis

jag = avundsjuk :D

2007-08-22 @ 16:37:05
Postat av: ÄMIL

CÄÄÄMIL, JAG ÄR FÖRKYLD Å LÄNGTAR TILL EFTER KL 16

2007-08-24 @ 10:13:53
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott!!!!!!

2007-08-26 @ 14:29:38
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0