HATAHATAHATAHATA

Idag var det värsta störda dagen på jobbet. Allt gick bara åt helvete. Det blev ju inte bättre av att det sista som hände var att den jävligaste människa jag nånsin träffat handlade av mig! Han muttrade åt mig och ville verkligen reta upp mig. Och han lyckades, kan man ju milt säga. Usch, vilket IDIOT. Det var bra att jag fick avreagera mig hos massa efteråt iaf! :D

Imorgon är jag ledig. Tänkte storstäda och grejer, så att det är ordning och reda när mor och far anländer. Imorgon flyttar Ämil härifrån också. Och på lördag åker hon till Rhodos! Två veckor utan Ämil, hur ska det gå?!

I helgen är det work work work som gäller. Men sedan är det bara en vecka kvar till semestern! :)


image71
Jag och Ämil på Rhodos förra sommarn :D :D

Kommentarer
Postat av: moster yvonne

har koll på flickorna istan,vad som hånder när viär på semester tillsamans med mor och far

2007-08-04 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0