PARTY ALL WEEKEND

Nu var snart semestern över då. Faan, vad fort det gick. Men jag har iaf haft en kul sista helg. :)

I fredags var det först förfest hos Anna. Jag skulle ta det lugnt och vara nykter hade jag tänkt, men det gick det ju lite sisådär med. Sedan blev det iaf Ankan med Linnéa. Det var riktigt kul. Efterfest blev och sömnen var inte alltför överrepresenterad. :P

Sedan var det hem och sova några timmar, för att sedan börja göra sig i ordning för kvällens äventyr. Trodde aldrig att jag skulle orka. Men det blev ändå lyckat. Även denna kväll flödade alkoholen lätt ner i halsen. Fattar inte hur det gick till. Förfest hos Manne och Jessica på Norrstrand blev det. Fick massa presenter av Elin och Nina. Återstår att se om allt kommer till användning! Efter stötar, lite minttuu och äckliga kort bar det av till Nöjes där festen fortsatte! Sedan var det hem och sova. Och jävlar så skönt det var när man äntligen fick lägga huvudet på kudden! :D


image82



                                  

Kommentarer
Postat av: emelie

Gud vad fina vi är då Cämil! Jag har talförbud idag ja... heheh

2007-08-27 @ 10:28:01
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: mattis

har du klippt dej igen å färgat? :D puss

2007-08-27 @ 16:27:51
Postat av: Emelie

Hej, hade det jätte bra. kommer bilder på bilddagboken någon dag. några på bloggen kanske :P puss

2007-08-27 @ 21:11:35
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0