SEMESTER

Igår gjorde jag min sista dag, så nu har jag semester. :D :D
Det började dock inte så bra! Vaknade kl 9 imorse av att grannarna, som tydligen ska lägga nytt tak, kastade takpannor ner i en kontainer. Helt underbart oväsen att vakna till, eller inte!

Last night förfestade jag med Anna och Christoffer, sedan bar det av mot Glada ankan. Chriiiiz bangade i dörren, men jag och Anna hade det trevligt. :) Satt mest bara och tittade på fôlk. ;D
Vem är snyggast? Johnny depp eller Brad Pitt? Tänk att den frågan kan leda till så stora diskussioner. Haha!

Ikväll är det 20-årspartaj som gäller! Eftersom det är utomhusfest får vi verkligen hoppas att vädergudarna är på vår sida, för en gångs skull!
På måndag åker jag och Linnea till Stockholm! =)

Nu måste jag njuta av semestern!

Bye! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, hörde att du tackade nej till utbildningen. inte mod nog? :P pyss

2007-08-11 @ 21:53:21
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0