Agni 20 år

Igår var det 20-års fest hos Agni. Körde rally hem efter jobbet för att göra mig i ordning på 40 min. Nytt rekord! Hämtade upp Emelie på IKEA och åkte hem till Agni. Började med en liten mysig middag. Riktigt god mat!

Efter ett par timmar droppade resten av partyfolket in och festen var i fullgång. Champagne, tårta, chokladfontän och vattenpipa var bara några utav sakerna som det bjöds på. Det var verkligen upplagt för en lyckad kväll. Jag och Emelie, som båda skulle jobba idag, tackade inte nej till påfyllningar av glasen. Emelie blev lite väl darrig på handen tycker jag, vilket resulterade i att Agnis systers ankhårblås fick komma till användning. När vi hörde talas om att det fanns två platser kvar i en taxi var vi självklart först där och tjingade. Väl på Nöjes blev det dans i stora lass. Emelie åkte hem lite tidigare, så jag joinade Agni med flera. Det var en mycket lyckad kväll måste jag säga!!
Och tyvärr (Matilda) jag glömde bort att jag hade kameran med mig, så det blev inte ett enda kort taget från min sida, typiskt mig...


image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0