Cyklacyklacykla

Efter mycket spring hit och dit, kors och tvärs hittade jag och Emelie tillslut en bra present till Agni. Hoppas hon blir glad. Det skulle jag bli iaf. Köpte ett par örhängen till mig själv också.

Förut hämtade jag upp Nina och Johanna och styrde ärtan mot syrefabriken. Spinning skulle det bli och spinning blev det. Oh my, kändes att det var ett tag sen sist. Men nu är vi igång iaf, nu gäller det bara att fortsätta! Men det var riktigt kul idag, så det ska nog inte bli så svårt. Är så himla mycket roligare att träna tillsammans med någon. Har blivit lite dåligt med träning på sista tiden just för att jag inte kan dra iväg mig själv, någon måste dra mig. Och min bästa dragare och träningskompis Matilda drog ju till Göteborg hon!

Efter jobbet imorgon ska jag träffa Lani. Long time, no see (i våra mått mätt)!! Måste ta en runda på stan igen och leta efter något att ha på mig på lördag och så ska jag hämta ut glajjerna. 


image195
Det syns väldigt dåligt, men det här är iaf jag och ärtan. Nice va?


Nu ska jag läsa lite i "snabba cash", som förövrigt är skitbra läsning. Sen ska jag sova!!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Christermelisa

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2010-01-06 @ 08:21:17
URL: http://christermelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0