Det var det

Då var julen över för den här gången då. Det har som vanligt varit en mysig jul med alldeles för mycket mat!

Nu är det nya saker på gång. Nyår om mindre än en vecka. Vad ska vi göra då? Jag har ingen aning. Flytt på tisdag. Herregud, jag får gåshud bara jag tänker på det. Känns som att vi har ganska mycket att fixa. Fick höra från släkten att jag är alldeles för avslappnad för att flytta om en vecka. Och det är jag nog. Jag har inte riktigt fattat det än tror jag, därför jagar jag inte upp mig, fast jag egentligen borde. 
Jag måste städa ur och packa ner grejerna i mitt rum och jag har inte ens börjat. På fredag ska iaf jag och Lani ha "möte" och gå igenom vad vi behöver inhandla. IKEA here we come, räkna med inkomster!

Kommentarer
Postat av: matilda

Suck! jag håller stenkoll på din blogg emn här händer det ändå inte ett dyft :P

2008-01-05 @ 13:49:43
URL: http://matildawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0