En fara i trafiken

Marie vann Idol, om det nu undgått någon. Gör mig inte så mycket, men jag hejade järnet på Amanda där på slutet. Vinnarlåten kändes lite mer "händelserik" när hon sjöng den.

Jag och Lani skjutsade nyss hem min brors kompis. Vi skulle till Edsgatan, trodde vi. Men vi hamnade ju fan halvvägs i Filipstad.
Det hände en lite rolig grej på vägen. Det var två lastbilar som stod still på E18 och nyfikna som vi är nästintill hängde vi ut genom rutan för att se vad som hänt. Eller som Lani uttryckte det, jag prejade nästan ner olycksskylten för att komma så nära som möjligt. Men iaf, helt plötsligt var det en bil som blinkade bakom mig, för andra gången. Jag blev lite irriterad: "Men vafan, varför blinkar alla på mig? Tycker dom jag kör konstigt eller?" Svänger åt sidan och förbi oss, i hög fart, susar en polisbuss. Bra jobbat!! Övertrötta som vi var skrattade vi i flera minuter efteråt. Jag är ingen trafikfara jag inte...

Kommentarer
Postat av: matilda

Kom igen jag förv'ntar mej bilder från igår!

2007-12-09 @ 17:26:41
URL: http://matildawiklund.blogg.se
Postat av: Taraldjessica

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-04-15 @ 15:07:59
URL: http://taraldjessica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0