Göteborg

Då var man tillbaka i vardagen igen då efter en underbar helg i Göteborg hos Matilda. Helgen har varit helt perfekt. 
Jag satte mig på tåget efter jobbet i torsdags och kom fram ganska sent. Vi hade lite uppdatering innan vi somnade som små lamm. Sov länge på fredagen för att sen gå upp, fixa oss lite och sen cykla ner till stan. Julklappar i massor skulle inhandlas. Det slutade dock med att Matilda fick med sig en julklapp och jag ingen. Bra jobbat! Träffade Emma på stan och lunchade med henne. Mycket trevligt att se henne också! På kvällen lagade vi tacogratäng och kollade Idol. ÄNTLIGEN åkte rätt person ut!

I lördags sov vi länge och slappade innan vi började göra oss i ordning för kvällen. Det skulle bli sittning med Matildas klass. Det var jultema, så vi kom på den suveräna idén att klä ut oss till paket. Vilket var ganska otympligt visade det sig. Klockan 17 var vi hemma hos Malin för lite fördrink och kostym fix. Bland annat blev det en julbock, en snögubbe, en julgran och en smällkaramell. Sedan bar det av till sittningen. Och där var det drag vill jag lova. När det började lugna sig där blev det utgång!! En mestadels lyckad kväll blev det tillslut tycker jag.

Igår blev det bara slappa, slappa, slappa. Fastnade i soffan framför tvn innan det var dags för mig att tacka för mig och åka hem.


                    

                   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0