Julen närmar sig med stormsteg

Har varit sjukt dåligt med bloggande från min sida på sista tiden. Men jag hinner inte sitta vid datorn. Allt går i ett hela tiden.
Jag jobbar hela dagarna. Sedan på kvällarna ska man försöka trycka in allt man ska hinna med inför jul och flytt. Har blivit ganska lite inför flytten kan jag lova, men mer lär det bli. Har istället tillbringat de flesta kvällar med David. Han var precis här och har nu åkte hem till Lysvik. Tråkigt att vi inte kommer ses förrän efter jul igen...

Jag är inte klar med alla julklappar än heller. Handlade dom första igår. Ute i god tid or what? Ska jobba imorgon, så då lär det inte bli några köpta. Men på söndag ska jag och Lani springa på stan och fixa det sista. Sedan drar det ihop sig för julfirandet. Brukar alltid ha släkten här på dagen, men eftersom mamma, pappa och bror jobbar kommer dom inte hit förrän på kvällen i år. Känns lite tråkigt att underhålla sig själv på dagen, så därför tänker jag sätta mig i ärtan och åka till mina andra kusiner på dagen.
 
Tillsist måste jag få ut lite jobbaggressioner. Störde mig asmycket på en kärring (henne kan man verkligen kalla så) idag. Hon gick och fläkte med sin stora pälsrock (finns det något mer ovärt att köpa?), men hon hade minsann inte råd att betala för sina kassar. Det är kanske inte så mycket att störa sig på, men jag stör mig på folk som ska visa sig "rika" genom att gå klädda i djurpäls. Usch! Tacka vet jag tygjackor!

Kommentarer
Postat av: Dominicfilippa

Great site! Lots of useful information!

2009-08-24 @ 09:22:03
URL: http://dominicfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0