Moving out!

Då var det dags för mig att lämna mamma och pappas trygga hem då. I tisdags var jag och Linnéa och tittade på en superfin lägenhet på Herrhagen. Båda blev kära direkt i den nyrenoverade trean.Tyvärr var det några före oss i kön...Men igår fick vi reda på att lägenheten är vår!
Detta känns helt overkligt. Nu ska man klara sig själv. Laga mat, städa, diska, tvätta. Shit, hur ska det gå när mamma inte sorterar tvätthögar åt mig? Hoppas du är bra på sånt Lani! 
Jag är grymt sugen på att börja inreda NU. Men det är inte långt kvar. Den 1:a januari är lägenheten vår.

Kommer nog behöva en hel del inredningstips när det drar ihop sig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

shit grattis!

2007-12-14 @ 10:16:45
URL: http://carlssonemelie.blogg.se
Postat av: Cissi

Grattis till lägenheten! Ska du och Linnéa flytta ihop alltså, vad roligt! Det är bara att slå en signal om ni behöver hjälp med flytten/måla/städa!

2007-12-17 @ 10:39:18
Postat av: First Class Flurry

Good web with cool info. Thanks.

2010-01-15 @ 08:35:25
URL: http://first-class-flurry.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0