Stomp the yard

Igår såg jag och Anna en jättebra film, "Stomp the yard". Det är en dansfilm som jag starkt rekomenderar att se om man gillar sådana filmer. I love them!

Jag befinner mig i en hård arbetsperiod just nu. Kommer jobba måndag-måndag. Skulle varit ledig idag, men har jobbat några timmar extra på eftermiddagen. Skulle varit ledig imorgon också, men då ska jag jobba 8.30-12.30. Fast det är bra för då får jag sluta tidigare på fredag. Det gör att jag kan hämta mina glajjer då också.
Hoppas att alla medlemmar i intresseklubben tar fram anteckningsblock och noga antecknar föregående stycke!

Imorgon ska jag träffa Emelie och köpa present till Agni. Är bjuden på 20-års partaj på lördag. Ska bli riktigt kul!!


image194

Kommentarer
Postat av: ELLE

elle hur e den bra!!!?? i like!!

2007-12-08 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0