Tjuvlyssna

Jag hörde en så rolig grej på bussen förut. Kunde nästan inte hålla mig från att skratta rakt ut, men man kan ju inte visa ett man sitter och tjuvlyssnar.
Det var fyra ungdomar som verkade lite dragna. Dom skulle till Egypten på semester tydligen. En utav tjejerna skulle ringa en kompis och be henne komma ner med en öl så att dom kunde fira på bussen. "Jag är på väg till Egypten" och "jag bor i Karlstad nu, pluggar andra året" hörde jag att hon sa. Dom var inte nära kompisar tänkte jag. Men sen frågade en utav killarna vem hon ringde till. Hon skrek av skratt och berättade att hon ringde fel till en kille som hon varit på g med för typ tre år sedan. Hon hade behandlat honom som skit då och dom hade inte pratat sedan dess. Shit vad pinsamt!! Och shit vad kul det är att sitta och tjuvlyssna på folk!! :D

Nu blir det "Snabba cash" sen sängen!!
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: faye

alltid kul att tjuvlyssna haha

2007-12-11 @ 00:25:52
URL: http://fayecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0