:D

Nu är vi hemkomna från Göteborg. Det har varit en trevlig helg med mycket skratt och lustiga möten!

Vi hoppade på tåget på fredag eftermiddag och väl framme checkade vi direkt in på vårt hotell, som låg precis vid centralstationen. Det var riktigt nice, med mycket bra insyn till grannarna. Tyvärr var det bara Ämil som fick ta del av det allra roligaste som hände hos grannarna.
På kvällen vandrade vi på avenyn, satte oss ner och åt på en restaurang och rusade sedan hem i SPÖREGN!! Blev en rätt tidig kväll.

På lördagen gick vi upp och åt frukost i en knökad matsal och begav oss sedan till Liseberg. Det var kul! Eftersom köerna var långa blev det inte alltför många åk, men vi hann med de viktigaste iaf.
Efter dagens magkittel gick vi hem till hotellet igen och tog en välförtjänt powernap, lockade håret i timmar och ökade på alkoholhalten i kroppen. Sedan bar det av ut i natten.
Första anhalten var nattklubben BLVD, som var ett riktigt trevligt ställe. Vi träffade under kvällen ett gäng norskar, vilket jag vägrar tro på att de var! Under kvällen var dom både stockholmare, från norrland, skåningar, danskar och tyskar enligt mig och Ämil. Alla bevis pekar dock på att de var norskar. Det var bara deras prat som gör mig lite misstänksam. :P
Efter BLVD ställde vi oss i kön till Hardrock Café, men vi ändrade oss och gick därifrån (fråga mig inte varför). Vid 4-tiden slumrade jag och Ämil gott i våra sängar.

Var lite trögt att ta sig upp när klockan ringde imorse, men frukosten serverades ju inte alltför länge. Efter frukosten, en liten vila och utcheckning var det shopping på schemat. Två par skor (är jag beroende?), en väska och ett regnställ (?!) var det som kom med hem till Karlstad igen!

Vi skulle ta mycket bilder i helgen var det tänkt, men så blev det ju inte riktigt. Får "bjuda" på två pyjamasbilder då.

image69


image70

Imorgon är det work som gäller igen. Fast jag har sovmorgon, vilket drar upp det hela lite iaf. Har huset för mig själv den här veckan också. Därför har jag fått en inneboende i form av Ämil. :D

Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skräll att jag har regnjackan hos dig nu när jag väl har en! Det regner Cämil!

2007-07-30 @ 19:38:33
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Viljarkamilla

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-07-23 @ 10:26:07
URL: http://viljarkamilla.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0