HIDDEN PALMS

Shit, nu har jag fastnat i en ny serie här. Hidden palms heter den och är verkligen asbra! Det är i klass med OC, så bra är det!
Började se igår kväll och har sett 7 avsnitt nu. Men nu finns det inga fler avsnitt att se, iaf inte som jag kan hitta. Fast tilläggas kan ju då att jag inte är någon datahacker. :P
Jag måste hitta fler avsnitt, om det nu kommit ut. Men det borde det väl...Det var ju så spännande nu. Det är typiskt att man inte ska kunna se fortsättningen då!



image67



Idag har jag varit ledig. Har inte haft så mycket intressanta saker för mig. Sov länge, malde igenom några avsnitt Hidden palms (som sagt) och åkte en sväng med Ämil till stan. Men där var det ju inget vidare röj. På sommaren som det brukar vimla av folk i stan, men inte nu inte. Typiskt när man för en gångs skull har tid att ta sig dit! Men det är väl detta trista väder som gör det!

Nu ska jag snart sova tänkte jag. Hade planerat att vara riktigt utvilad inför min 11,5 timmarsdag imorrn! Well, vi får se hur det går!

Have a good night! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0