IBLAND BORDE MAN STANNA HEMMA ISTÄLLET

Igår kväll begav jag och Ämil oss till Norrstrand och hem till Chriiiiz förfest. Det var riktigt trevligt. Med Ukrainsk blues (eller vad det nu var) och norska chips (fast jag och Ämil hann typ få två var innan det var slut :P).

Efter denna tillställning begav vi oss, i taxi, till Nöjes. Fick fribiljetter av en snäll själ i kön, vilket gjorde att det inte kändes lika ovärt. Detta med tanke på att det var riktigt tråkigt. Skrattretande skulle man kunna sammanfatta kvällen med "den stora förlåtelsen"!! Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt det hela. Jag orkar bara inte!!

Imorse ringde dom såklart från jobbet också. Kunde inte säga nej till att hoppa in och jobba när dom bad så snällt, även om jag kände att baksmällan höll på att visa sig. 11.55 ringde dom och väckte mig och 12.12 stämplade jag in. Och då hann jag med en dusch! Det måste vara något slags rekord!


image60
Jag och Ämil :D

image61

image62
Louise gör bävern :D hahah

image63
Chriiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0