PARTY CHEZ MOI

Igår var det som sagt party på Zakrisdal. Det var en riktigt lyckad fest och alla verkar nöjda. :)

Tyvärr har jag inte så stor koll på hur många som var här och vilka alla var. Men man kan ju inte alltid ha koll på allt. Som tur var hade jag min kära Ämil som hade stenkoll på läget. Thanks Ämil!
Jag hade iaf skitkul och det verkar det som att de flesta hade. Very good!

Var dock inte lika kul att vakna upp imorse. Bakfyllan var där och på nedervåningen möttes jag av ett bombnedslag. Jag fick hoppa mellan chipssmulorna och akta mig för fläckar med klet. Usch! Men som tur var kom Ämil och Anna hit och hjälpte mig att få ordning på stället. Thanks brudar. :D

Sedan har vi bara slappat järnet hela dagen, heeelt underbart.

"Jävlar vad nära. JÄVLAR VAD NÄRA!!! Hahah, Ämil du är en stjärna. ;D

image55
Anna och Ämil

image56
Dance everybody...


image57
Altanen

image58
Ämil och Anna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0