SEEEEGA!

Nu har min nya mobil kommit! Yeey! :D Jag gillar den redan fast jag inte kunnat använda den så mycket...Väntar just nu på att segast Comviq ska skicka ett nytt simkort till mig, men det verkar de ju inte ha särskilt brottom med. Men det har jag, för jag vill ju börja använda den!!!

Idag har jag först jobbat och sedan fikat med Linnéa. Det var trevligt! Hon har ju varit på Mallorca i två veckor, så det var ett tag sedan sist. Hon skulle ut ikväll också. Fan! Det vill jag med! Men kul att man jobbar 11,5 timmar varje torsdag! Vi har ju liksom förfest och allt klart, men ICKE! Man får väl sitta hemma och tråka och "vänta" på att få jobba ett mördarpass istället! Damn it!

Kommentarer
Postat av: emelie

härmis som också bloggar om segast comviq. heheh sköööje, det är ju vad som fyller upp ens dag :p

2007-07-11 @ 22:05:57
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Emelie

hej. trodde ni skulle dyka upp på gympan igår. imen icke. men jag natar vi ses imorong en sväng- kram krampyss

2007-07-12 @ 13:02:52
URL: http://carlssonemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0