WEEKEND

Har jobbat hela helgen, i äckel-bistron, men jag har hunnit med endel annat också. :)

I fredags var det fest hemma hos Mickan i Skåre, så jag och Ämil klämde in oss i ärtan och åkte dit. Eftersom båda skulle upp (och jag körde) blev det en mycket nykter tillställning. Det var trevligt den stunden vi var där, men vi åkte ändå hem tidigt. På vägen hem stannade vi först på Bk och tog en pommes. Sedan kom vi på den smarta idén att åka in till stan och kolla läget vid uteserveringarna. Men det blev en kort visit. Åkte hem och somnade.

Igår skulle vi ut med lite Biltema crew. Satt först vid teatern, det var riktigt trevligt. En del har nog lite bakisångest idag kan jag tänka mig. :D När det blev för kallt för att sitta där gick jag, Nina, Emil och David hem till någon i Klara. Det var också trevligt, med kast med jordnöt och grejer. Sedan bar det av till Nöjes, där jag träffade Ämil, Theresia, Mickan och Sara. Sedan kom jobbångesten!! Gick till Bk och käkade (igen?!), gick till Timmys (där Ämil och Tärsia badade!) och fick skjuts hem av Jonas. Runt 04.30 lade jag huvudet på kudden och kl 09.00 ringde den ljuvliga väckarklockan!

Nu har Emma kommit hem från Paris också. :D Pratade med henne förut. Vi bestämde att vi ska ses imorgon. Det ska bli RIKTIGT kul det!!



image68

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nästa helg Cämil, då blir de andra bullar ;D hihih ledigt och bort från stan! nicenice

2007-07-23 @ 14:33:46
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0