:D

Imorse vaknade jag astidigt och var skitpigg. Vid typ halv nio var det jag som inte hade tålamodet till att ligga still. Gick upp istället för att ligga och pina mig. :P Läste lite i en bok jag lånat av Matilda. Sedan fixade jag frulle till mig och mami, med stekt ägg och grejer.

Efter en ordentlig frukost placerade jag mig ute på gräsmattan för att sola. Hann väl ligga där en timme eller något, sedan ringde Ämil. Vi tog en snabbsväng till stan och inhandlade lite nödvändigheter inför kvällen. Men man orkar ju inte gå på stan i den här hettan. Vi åkte istället hem till Ämil för att steka lite in the sunshine.

Nu har jag precis tagit mig en powernap och tänkte snart börja med kvällen förberedelser. Because tonight we gonna party. :D

Vi ses i partynatten! ;D

image35
Jag och Ämil partar på rhodos :D :D

Kommentarer
Postat av: Jimadine

really good site!!

2009-03-09 @ 14:44:57
URL: http://jimadine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0