FRISKIS OCH LERIS

Idag har jag fixat massa grejer till alla som ska ta studenten imorgon. Tre små skitar har jag att tänka på, Anna, Henrik och Daniel. Och herregud vad avundsjuk jag kommer vara på dom imorgon!! Jag vill också stå där och skrika. :D

Förut var jag, Matilda, Anna och Emelie på Friskis och svettis i Mariebergsskogen. Självklart började det ju regna när jag började cykla dit. Så det blev till att ligga och rulla sig i lera det. Mars pannkaka i tvättkorgen med nerkletade kläder. :P Men det var jättekul ändå. Jag skrattar bara åt mig själv, eftersom jag totalt saknar taktkänsla. Men va fan, det är ju lika bra att skratta åt skiten än att skämmas. :D Detta måste vi göra om brudar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0