IDAG...

...jobbade jag först några timmar. Asgött att sluta tidigt, även om jag egentligen skulle varit ledig idag.

Cyklade till stan efteråt och mötte Anna. :) Vi inhandlade jordgubbar och en liten kladdkakebit (konstig den stavningen såg ut). Sedan cyklade vi hem till mig och la oss på en filt i solen. Fast där stod vi inte ut särskilt länge. Satan i gatan säger jag bara vad varmt det blev. Jag har nog gått och blivit överkänslig mot solen såhär på äldre dar. :P Kan inte riktigt fatta hur man brukar stå ut med en potthet sommar!!

Imorgon blir det jobb igen. 10.30-19.15 ska jag sitta där och vara trevlig. Men det brukar ju vara lite lättare när man vet att man är ledig helgen!! :D

image34
Anna, jag och Ämil :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0