JAG VANN!!

Idag hade jag verkligen jordens tur. Skulle ha jobbat till 17.15 idag egentligen. Eftersom att det var på lugnt på Biltema idag skulle en få gå hem tidigare. Så när jag sitter där så ropar chefen att jag ska komma och jag bara: Shit, vad har jag gjort nu?! Men det var ingen fara, jag skulle bara dra en lapp. På lapparna stod allas namn. Blev skitnervös jag. :P Men när jag öppnar lappen står det iaf: Camilla. Yes, jag vann och fick gå hem kl 14 istället! :D Så nu har jag ju helt plötsligt hela dagen framför mig, i det underbara vädret. Nu gäller det bara att förvalta den väl!

Ikväll blir det iaf fotboll för hela slanten. Go Sweden!! Kanske något 20-årskalas också, Vi får se om orken finns. De vill att jag och Ämil ska med ut också, men vi skulle ju rensa levern den här helgen. Så, som sagt, vi får se vad kvällen har att bjuda på. Nu ska jag iaf njuta av solskenet! :D

Take care // Cämil

image32
jag och Ämil på Rhodos förra sommaren. Där vill jag vara nu!!!

Kommentarer
Postat av: Weceedee

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-10-05 @ 13:16:56
URL: http://www.weceedee.com
Postat av: Weceedee

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-10-05 @ 13:18:06
URL: http://www.weceedee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0