MISSAD FOTBOLL

Igår skulle vi hem till Isedal och se på fotboll. Eftersom han inte hade 9:an åkte vi hem till mig och hämtade min boxer. När vi kommer fram kommer jag på att jag glömde ta med dosan. Så då var det bara att ta en tur mellan Sundsta och Zakrisdal igen då. Glada att vi iaf ska få se andra halvlek upptäcker vi att det inte finns någon antenn som går att använda. Så vi får snällt sitta ner och lyssna på radion. Självklart är det ju jordens höjdarmatch också!!
Förfestade lite under tiden också. Jag hade verkligen bestämt mig för att inte följa med ut på krogen. Men efter mycket övertalning följde jag iaf med. Och det var skitkul. Jag och Ämil dansade järnet med Daniel gånger 3 och Christoffer. Har nog aldrig sett Ämil dansa så mycket! :D

Synd bara att kvällen slutade som den gjorde. Det var helt förjävligt. Fick ett samtal när jag kom hem som jag helst hade sluppit. Nu har jag blivit indragen i grejer som jag är helt oskyldig till och som egentligen inte rör mig. Det absolut värsta är att jag inte fick chansen att berätta hur det verkligen var!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0