PARTY

Partykvällen igår började på Ämils baksida, med drinkar och cider. Det var riktigt nice. Sedan cyklade(!) vi in till stan och parkerade cyklarna. Tog oss en promenad till Nöjes. Där träffade vi Isedal och "Bratten". Som vanligt gick kvällen på Nöjes skitfort och plötsligt var klockan 02. Då bar det av in till stan.
Blev lite problem om vilken efterfest man skulle välja och alla tjaffsade lite med alla. Två timmar senare styrde vi iaf kosan mot sundsta och Isedals place. Fast de var så drygt att ta sig dit så jag satte mig på cykeln och cyklade hem direkt. :P

Idag har jag och Ämil pressat på min gräsmatta. Blev årets första dopp också, i slangen. :D  Vi somnade lite där på filten, utslagna som vi var. Det är ju inte lätt när man får sova så lite på nätterna!

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0