PLEASE ÄMIL!

Imorgon är det midsommarafton (om någon nu gått miste om det), då blir det Sunne med Matilda. :D Inte bara Matilda, men det är ändå (mer än) halva nöjet! I en sommarstuga ska vi tydligen hålla till.
Testade att pumpa upp en luftmadrass förut. OH my säger jag bara! Jävlar vad jobbigt det var. Tog typ en halvtimme att få luft i skiten. Sedan är det ju inte det bekvämaste att tillbringa en natt på den heller!

Om jag bara kunde få Ämil ta sitt förnuft tillfånga och följa med också. :D Please Ämil, JAG VILL att du ska följa med. Hur blir det att parta utan dig liksom?! Jag vill inte ens tänka tanken!! Så kom igen nu Ämil, jobba klart och ring till mig sedan när du kommer hem och säg att du har ändrat dig! ;D

Jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0