SLAPPISCH

Idag har det varit slappischdag nr 1 för min del. Vaknade upp kl 12 efter att ha sovit typ 12 timmar. Det sliter på mig att vara ute i vildmarken!

Jag har bara lallat runt hela dagen och inte gjort ett skit. Det är verkligen asgött att ha sådana dagar ibland. Gör ju inte så mycket eftersom att jag är ledig imorgon också.
Har inte ens varit utanför dörren. Eller jo, det har jag ju visst det. Var ute och sprang lite förut och trodde seriöst jag skulle dö. Så jobbigt var det. Fick till och med för mig att jag fick blodsmak i munnen. :P

Imorgon ska jag iaf träffa Anna. Det ska bli riktigt kul! Blir ju inte så ofta nu. Speciellt inte när hon tagit över min plats som crew à la disken. ;D Imorgon är båda iaf lediga och det ska självklart utnyttjas!



image54
Anna och jag förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0