STUDENTDAG

Igår åkte jag fram och tillbaka för att fira studenter.
-Först var det Lillerud, där min kusin och hans flickvän sprang ut. Åh herregud vad avundsjuk man blev. Jag vill ju också ta studenten igen!!



-Sedan åkte jag och Ämil till Älvkullen för att avundsjuka och bittra se när hennes bror André sprang ut. Fast lite kul är det ju att se dom iaf.



-Efter det åkte vi hem till Anna för att ge henne våra presenter. Blev ett rätt kort men välkommet besök. :)



-Slutligen åkte jag till Kil för att återigen gratta min kusin.

Dagen slutade med att jag, Ämil, Matilda och Emelie satt och njöt på arenas uteservering (imsevimse och bratten joinade sen också). Det var riktigt kul. Är ju så roligt att bara sitta och titta på fôlk. Och här var det ju inte direkt lite det fanns att titta på. :D

                                                    

Glömde min cykel hos Ämil igår också, så den måste jag åka och hämta nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0