TATUERING?

Idag har jag jobbat i värmen. Satan vad vaaaaarmt det är. Nu är jag iaf ledig i TRE dagar, hoppas jag. Man ska ju inte räkna bort att de kan ringa in en att jobba extra.

Imorgon blir det staden med Matilda och Linnea. Ska bli riktigt trevligt. Blir nog lite studentpresent-shopping, lunch och sol vid pråmen tror jag. :) Hoppas bara att det blir lika bra väder imorgon!
 
Jag är verkligen jättesugen på att tatuera mig jag. Vill ha ett C längst uppe på ryggen. Så himla snyggt är det. Men jag vet inte om jag vågar. Fast jooo, jag vill jag vill!! Ämil har iaf lovat att hålla mig i handen om det blir av, så det känns ju skönt iaf. :D

Funderar på att sova snart....


Kommentarer
Postat av: Jonahelena

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2009-03-24 @ 12:25:43
URL: http://jonahelena.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0