WEIRD

Nu tänkte jag skriva något här, bara för skrivandets skull. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Har inte så mycket att komma med känner jag.

Det var en gubbe, som handlade korv av mig idag, som slog mig med pet-flaskan när den var tom. NORMALT. Verkligen. Helt störd var han. Innan hade han skrattat ut mig för att jag frågade om han hade jämna pengar. Han bara: "Jag ska betala med ojämna pengar, går det?" Gud, jag orkade inte ens svara!!
Det finns folk till allt.

Det är en sak till jag inte fattar...Varör kan inte folk klä på sig när dom ska åka och handla?! Jobbigt att sätta på sig en T-shirt, så att man slipper se ölmagarna.
Men man vet ju inte, de kanske är stolta över sina otränade, hängiga, svettluktande kroppar...Jag blir iaf inte särskilt imponerad!

Nej, nu fick jag lite dåligt samvete här för att jag säger så här. Men det är ju ingen som tvingar dom att gå utan tröja!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0