WHY?

Nu är det bara en jobbdag kvar, sen är det helg :D :D Och det gillar vi i BÖTT!!

Då blir det party hos mig!! Inte ofta man har huset för sig själv, så det gäller att passa på. :D Hoppas bara att mycket folk pallrar sig hit...

Jag fattar btw inte hur jag ska orka jobba såhär mycket. Jag är heeeelt slut efter tre dagar! Men man kanske vänjer sig. Hope so!

VARFÖR ÄR ALLA SÅ HUNGRIGA HELA TIDEN? I can't believe it!

Och varför pratar folk som om dom vore störda?

Varför?

Varför? 

Varför?

Idag var det en äckel-gubbe som sa: "Hej stumpan, gissa vad jag vill ha då?" För det första är jag ingen "stumpa" och för det andra är jag ju bara en simpel korvförsäljare, inte någon jävla tankeläsare! heheh
Jag är inte bitter! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0