EN DAG SOM ALLA ANDRA

Idag har jag jobbat 8-17. Det är den goaste tiden att jobba tycker jag. Då har man iaf lite tid när man kommer hem. Fast det hade jag ju inte idag. Har nyss vart på möte på jobbet nämligen.
Jag börjar bli väldigt trött nu också känner jag. Har vart ledig en dag sedan förra måndagen och imorgon ska jag jobba heldag. Men men, jag är ledig på torsdag iaf. Det ska bli riktigt skönt. Ska nog träffa Theresia då tror jag. Kanske gå på stan och shoppa lite. Det var längesen. Behöver ha något nytt att ha på mig på lördag också. Då planeras det utgång. :D

Shit, vilka roliga inlägg jag skriver då! Måste vara en fröjd att läsa om mitt händelserika liv...not!! :D


Kommentarer
Postat av: Konradmerete

Thanks, keep up the good work.

2008-10-09 @ 10:42:36
URL: http://konradmerete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0