IDAG HAR JAG VARIT...

...leeeedig :D Började med att sova till halv tolv. Det var asgött verkligen, speciellt eftersom att solen sken när man vaknade. Följde med far min till mina kusiner en sväng innan jag åkte hem för att städa. Damsög och dammade hela huset. Jag kan inte fatta varför man ska bli så himla svettig av att damsuga! Det kanske är för att jag är så ovan. :P

Efter att jag varit så duktig och utfört mitt hemarbete hämtade jag Matilda på jobbet. Vi åkte in till stan och tog oss en solning. Sen satte vi oss på BK och åt, lite onyttigt, men åndå. Vi var iaf duktiga efteråt och tog en lång promenad. På vägen såg vi bla två fiskmåsar som parade sig, det är ju inte varje dag.
Efteråt skjutsade jag Matilda hem och nu hamnade jag såklart här igen!

Imorgon kommer det säkert vara mycket folk på Biltema, eftersom typ alla är lediga. :P Det vore nog bra att komma i säng rätt snart, så att jag inte slår till någon kund. (känns så himla lockande att göra det ibland :P)

Sleep well!!




image6

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja ditt lilla pucko. du får inte hålla på att tjuvträna utan mej fattaru väll. du kommer spruta ifrn mej på vårruset du!

2007-05-16 @ 23:01:57
URL: http://matildawiklund.blogg.se
Postat av: Noahveronika

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2010-05-17 @ 09:14:45
URL: http://noahveronika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0