JAG BLIR SÅÅ ARG!

Idag började jag med att ringa och väcka Matilda för att dra med henne på solning. Trodde aldrig att jag skulle lyckas, men det gjorde jag!
Sedan kl 14 var det dags för jobb à la Biltema igen. Jobbade bara mellan kl 14-19.30, men ibland går tiden så himla drygt därborta. Speciellt om det är lite folk, som det var idag.

Pratade med min älskade Lani borta i Denver förut också. Är alltid lika kul att prata med henne, även om samtalsämnet idag absolut inte var kul. Faan vilka jävla idioter det finns!!
Det är bara drygt fyra månader kvar tills Lani kommer hem till trygga Sverige igen. Ska bli så himla skönt att ha henne hemma igen!! =)

249016-4
Jag och Ämil hälsade på Lani i Denver i mars

Kommentarer
Postat av: emelie

No tickets for us babe! Känns ju aningen surt.

2007-05-15 @ 11:34:19
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Glennana

really good site!!

2008-12-15 @ 09:25:41
URL: http://glennana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0