JAG OCH MIN BÄSTE VÄN

Sådääär, då har jag också gått och blivit sjuk då. Skräll när man jobbar i en sjukstuga. Alla är fan sjuka nu! Jobbade 10-19.30 idag också, men vafan, med Ipren som min bäste vän gick det bra. :P
Var lite kassaledare idag också. "Ni kan turas om i Kundtjänst, men du har ansvaret", sa Sarah innan hon gick. Jag intog värsta mammarollen där ett tag kände jag. Men shit säger jag bara vad allt skulle krångla då. Var det inte konstiga reklamationer, så var det kortterminaler som vägrade fungera. Det var t.o.m en som var och fingrade på överfallslarmet, men som tur var hann de stoppa polisen från att komma! Hade blivit en dyr historia annars. 

Imorgon är jag ledig. Planerar att inte lämna sängen. Måste ju hinna kurera mig så att jag orkar festa järnet på lördag. Känns rätt långt borta att det ska gå nu, men det ska säkert lösa sig!!



image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0