KAN INTE KOMMA PÅ NÅN RUBRIK

Då var måndagen tillända då. Har börjat på mitt nya schema idag. Känns rätt bra eftersom jag fått mer tid nu också. Förutom att jag har smittat ner alla kunder med min enträgna hosta har jag också suttit och skrattat för mig själv hela dagen. Kommer på nya grejer som hände i lördags hela tiden. Man känner sig ju lite dum när man sitter där och smilar, men vafan det bjuder jag på. Höll på och bryta ihop när chefen imiterade Lena PH med en skurmopp också. Det är såå himla god stämning därborta nu, man har verkligen kul på jobbet!!

Nu ska jag snart åka hem till Ämil tänkte jag! :D

take care tout le monde!! 

Kommentarer
Postat av: Arneli

Keep up the good work.

2009-05-07 @ 10:19:38
URL: http://arneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0