LIFE IS GOOD!!

Igår var jag och Matilda på KMTI och tränade lite innan jobbet. Usch, vi har varit alldeles för lata den senaste tiden, men det måste bli bättre nu. Vårruset om en vecka, oh my! :/
Jobbet gick bra och jag fick sluta tidigare, vilket förenklade mitt liv jättemycket :P Skyndade hem i ärtan (vår fiiina gröna gamla golf) slängde i mig mat och duschade för att sen åka hem till Ämil. Där drack vi lite drinkar samtidigt som vi gjorde oss iordning, riktigt mys! Sedan bar det av till nöjes. Vi kände redan innan vi åkte att det här nog inte skulle bli världens mest lyckade kväll, men en utekväll med Ämil är alltid en utekväll med Ämil :) Tog halvtvå bussen hem. Ämil skulle upp och jobba kl 8 imorse. Där kan man snacka om stålkvinna :D

Imorse när jag vaknade kände jag för en joggingtur, shit är jag sjuk eller?! Var riktigt skönt att springa i skogen i det fina vädret. Nu har jag suttit i solen lite och läst. Matilda har fått mig att börja läsa Denise Rudbergs böcker, dom är verkligen asbra!

Snart kommer Matilda hit. Kanske blir en stund till i solen! Ikväll blir det grill och eurovision. Det blir mys det!! Är sååå himla skönt att vara ledig helgen också. Det ska jag verkligen njuta av :D

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Mikalgina

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-02-02 @ 14:49:32
URL: http://mikalgina.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0