LITE SPÄNNING I TILLVARON

I tisdags var det tre personer som var väldigt konstiga på Biltema. En pojke som gick fram och tillbaka vid kassorna och två män. Alla tre verkade skit nervösa och tittade sig omkring hela tiden. Några ur personalen följde efter dom, eftersom de hade en väska med sig. Jag satt och jagade upp mig som fan, och tänkte att de kommer att komma till min kassa och råna mig! Men de gick till kassan bakom och hade ingenting i väskan. Men varför betedde de sig så konstigt?!
Idag när jag sitter i kassan och tittar upp ser jag den där pojken igen! Jag bara shiiit och ringde till chefen. Han kom och då gick pojken ut, slängde något i soptunnan på vägen och började springa bortåt. Efter typ 5 min kom han tillbaka igen och då kom också de andra två. Skit konstiga är dom!! Idag hade jag en ny tanke. De kanske håller på att installera en bomd eller något! :P Det är lite läskigt det här tycker jag, men väldigt spännande också!

Nu är jag så rastlös man bara kan bli. Ska snart åka hem till Ämil tänkte jag, men vad ska vi göra då? Finns ju typ inget att göra när det är sånt här skitväder!!



image7

Kommentarer
Postat av: Gauteline

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2010-06-24 @ 09:27:24
URL: http://gauteline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0