MYCKET MOTION!

Idag ringde väckarklockan kl 07.00. Usch, vilken mardröm det är att gå upp så tidigt. Det enda ljuset är att man då vet att man inte behöver jobba tills natten. :P

Efter jobbet åkte jag in till stan och tog en fika med Linnéa. Det var nice. Skjutsade hem henne till mor och far på Orrholmen innan jag åkte hem.
När jag kom hem blev jag så uttråkad att jag bestämde mig för att springa ett par varv i skogen, och det gjorde jag. Var helt slut när jag kom hem! Men efter att jag hade duschat blev jag rastlös igen, så jag drog med mig mamma och Molly (grannens hund) på en långpromenad. Så idag kan man iaf säga att jag varit hälsosam! :D

Nu ska jag snart sova, så att jag orkar storstäda huset imorgon! :/





image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0