MYSKVÄLL

Kvällen igår blev inte riktigt som vi tänkt oss. Hade ju tänkt dra ihop massor med brudar, men när en efter en hoppade av återstod bara jag, Matilda och Emelie (vilket verkligen inte är fy skam :D). Vi hade riktigt mysigt. Pratade oss igenom nästan hela eurovision, men vad gjorde det? Det var ju ändå bara skit! The Ark var ju inte ens bra. Ola verkade drogad och hade inte alls någon utstrålning! När röstningen var avslutad hade vi iaf lyckats trycka i oss ett kilo godis :D

Idag har jag och Matilda varit på KMTI igen. Shit vad duktig jag varit den här helgen! (om man inte räknar med godiset igår då :P) Cyklade till och med dit i regnet.
Jag hatar verkligen det här vädret! Det ska ju vara varmt och soligt när jag är ledig. Fattar inte vädergudarna det?! Men men, det fina vädret kommer väl säkert till helgen när jag ska jobba :/

Nu ska jag läsa lite, är helt fast i "Jenny S". Sedan i kväll blir det nog en promenad med min lilla Anna :D Om nu vädret behagar bli lite bättre!!!

image2
Emelie och Matilda. Var dock ett tag sen den bilden togs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0