ONE TREE HILL

Åh, det är så tråkigt att vara ledig när alla andra jobbar. Ställde klockan imorse (kl 11) för att möta Matilda i stan. Knallade runt lite och käkade en baguette innan det var dags för henne att åka till jobbet. Där stod jag ensam kvar. :P Gick och solade lite i min ensamhet innan jag cyklade hem i joooordens motvind! Varför är det alltid motvind när man cyklar någonstans och sedan också när man ska tillbaka?!
Nu försöker jag kolla lite på One tree hill på internet, men det går ju så jävla segt! Tar typ 100 år för skiten att ladda upp, eller vad det heter.

Ikväll, när Ämil har varit duktig och tränat klart, kanske det blir en sväng till henne igen. Hon var lite sugen på bio också, så det kanske blir. :)

image28

Kommentarer
Postat av: Abdulhelen

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2008-12-11 @ 10:59:00
URL: http://abdulhelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0