POLIS OCH FILM

Nu har Ämil precis gått. Vi skulle åka till Score och hyra film förut. När jag svänger runt hörnet innan Plaza är det poliskontroll där. Jag har haft körkort i typ ett och ett halv år och har aldrig vart med om det, och jävlar vad rädd jag blev. Tänkte snabbt igenom allt jag druckit idag och kom fram till att jag iaf inte druckit någon alkohol. :P Skrek till Ämil: "Shit, jag har inte körkortet med mig!!" Men som tur är klarade vi oss från att bli invinkade. Konsting var det, med tanke på att båda hade handen för munnen när vi passerade polisen. Phju, säger jag bara! Vet inte om man får böter om man inte har körkortet med. Fick för mig det iaf.  

Filmen vi hyrde hette "Little miss sunshine" och var en halvmysig film. Kanske inte en storfilm, enligt mig, men det var ändå rätt okej! 

Now it's time for bed soon!!

image29

Kommentarer
Postat av: Olavjohanne

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-10-23 @ 09:30:40
URL: http://olavjohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0