RASTLÖÖÖS

Jag är så rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Den här eftermiddagen har typ vart den längsta i mitt liv tror jag. Läste ett tag förut, men orkade inte ligga still. Försökte titta på TV, men det är ju verkligen inget bra på TV! Pratade med Anna i telen ett bra tag förut och då gick tiden fort iaf. :D Funderar på att ringa och terrorisera henne lite snart igen.

Jag saknar verkligen sommaren då jag och Anna "fann" varandra. Nuförtiden blir det nästan aldrig att vi ses och när vi väl ses blir det oftast bara snabbt. Jag jobbar ju hela tiden och hon går i skolan och har Robin. Saknar dom där dagarna när vi bara VAR. Kanske bakade en kladdkaka och sedan satt på altanen och spelade poker med grabbsen. ;D Vi kunde umgås från tidig morgon till sen kväll, nästan varje dag. Ibland blev det t.o.m så sent att nattbussen slutat gå, men då är det ju tur att det finns taxi. :D eller hur Anna? hahah 

Fast detta gäller ju egentligen alla. Känns inte som man hinner umgås med någon på samma sätt som förr nuförtiden. Är det inte den ena som ska upp tidigt och jobba, så är det den andra. När umgicks jag och Ämil senast t.ex.? Vi träffas ju nästan bara när vi ska ut numera.
Neej, till sommarn måste det bli ändring på det här!!



anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0