ROLIGAST PÅ LÄNGE!

Igår hade vi verkligen den roligaste utekvällen på länge! Jag, Ämil och Emma började lite smått korka upp hemma hos mig, innan vi tog en taxi till Sundsta och grabbsen hemma hos Isedal. Där fanns Daniel (Bånke), Daniel (Isedal), Daniel (Arne) och Chriiiz. När vi kom skulle vi beställa en familjepizza. Ringde till något ställe och beställde en för 225 spänn. Ringde tillbaka en kort stund efteråt och avbeställde med orden: "Min pappa är advokat". HAHA! Fick iaf pizza till slut. Kom lite mer folk sen också. Stannade där till typ halv 12 innan vi skulle bege oss till Nöjes. Jag och Ämil hade blivit lovade skjuts på cyklar (eller vi hade lovat oss själva att de skulle skjutsa oss), men när vi kommer ut har inte en enda pakethållare på sin cykel. Så vi får snällt promenera. Skulle ta ut pengar och vips så är alla utom min radarfestare Ämil borta! Springande utan skor kommer vi iaf tillslut fram till Nöjes. Shakade järnet där innan klockan helt plötsligt slagit 2. Vi avslutade den lyckade kvällen med att sitta och chilla på Day and night med Emil och Jacob! :)

Här kommer lite bilder från kvällen också:

         

       



Kanske inte var så mycket partybilder som visar den goda stämningen, men som sagt, kul hade vi!! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va fin du var i håret här! :) Det brukar du alltid vara iof men här var du verkligen superfin! :D

2007-05-29 @ 09:25:10
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Tristanlotte

I really enjoyed my visit. A great site

2009-03-11 @ 12:58:56
URL: http://tristanlotte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0