STAN MED CHRIIIIZ

Nu har jag precis vaknat från en liten powernap. Var på stan med Chriiiiz förut och tog en glass. Kände mig bättre imorse. Hade inte lika ont i halsen som igår, men nu har de nog slagit till igen. Tog nog lite för mycket krafter att knalla runt på stan sådär. :P Borde kanske ha stannat hemma som planerat istället!
Tråkigast väder ever är det ute idag, men bror min nämnde något om 20 grader och sol i helgen. Kan detta stämma tro?! Vore iaf otroligt skönt!!

Jag ser iaf otroligt mycket fram emot helgens festande. Var ett tag sen nu som jag var så här laddad. Hoppas det inte slutar på samma sätt som förra gången vi var så här laddade bara. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0