STUDENTEN

Har precis kommit hem från Anna nu. Vi fikade i Mitticity och tog sen en liten powerwalk. Om det var så mycket power i den vet jag inte, men kul är det att bara gå och prata. Anna är klar med allt i skolan nu och väntar bara på studenten. Det känns helt sjukt att det är ett helt år sedan vi tog studenten och att det nu är deras tur. Det ska ju vara vi som tog studenten sist! ;P
Man blir iaf väldigt nostalgisk när man tänker på dagen då man tog studenten. Åh, vad kul det var! Åka runt på flaket var ju lätt det roligaste. Jävlar vad man skrek. Och shit vad lycklig man var!!! Balen däremot tyckte jag blev lite av en besvikelse. Man hade fixat med klänning, hår och smink hur mycket som helst. Men sedan kändes det bara som att man gick och väntade på slutet. För efter den kvällen var allt verkligen slut. Vad skulle man göra nu?!

Och nu sitter man här ett år efteråt. Fast jobb på Biltema, vilket verkligen inte var vad jag trodde när jag stod där på flaket, och med ett, känns det som, mycket "seriösare" liv. Fattar inte hur jag ska orka börja plugga igen och sitta framför böckerna hela dagarna och kvällarna! Neej usch, det tänker vi inte på nu, nu lever vi livet! :D

image30
Jag och Lani har glädjefnatt ;D

Kommentarer
Postat av: emelie

gudars cämil. det flake står en aldrig på igen vettö

2007-05-31 @ 15:49:22
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0