VARMKORV BOOGIE

Då var den här jobbhelgen också tillända då. Känns väldigt skönt. Ska bli så underbart att vara ledig och kunna göra vad man vill nästa helg. Har rätt gött schema för veckan som kommer också, så det känns bra. Idag har jag varit i bistron och sålt korv. Fick reda på att jag skulle vara där imorse, tur att jag inte var bakis!

Imorgon är det dags för Vårruset också. Kommer nog inte bli så mycket till rus för min del men. :P Jag och Matilda har lovat varandra att om vi springer hela sträckan utan att gå ska vi unna oss jordens utekväll. :D Får väl se hur det blir med den saken. Blir nog till att ta en promenad ikväll, så att man har rört sig lite idag iaf. 

Är så himla trött nu också. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att orka hålla mig vaken till kvällen. En sak vet jag iaf: Imorgon är det jag som tar en välförtjänt sovmorgon och bara slappar hela dagen!!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0