WHAT A WONDERFUL DAY...

...NOT!!! Denna "underbara" dag började med att jag väcktes kl 9 av att telefonen ringde. Det var från Biltema. De undrade om jag kunde hoppa in och jobba och självklart kan jag aldrig säga nej. Jag som skulle gå på stan med Matilda idag också. Behövde iaf bara jobba 11-16. Var i kundtjänst hela dagen också, så det gick rätt bra ändå.

Har tittat ut genom fönstret hela dagen och sett det dåliga vädret. KUL att springa Vårruset i spöregn. Verkligen. Det enda positiva är väl kanske att man springer även om man inte orkar, för att slippa vara ute i regnet längre än nödvändigt. Får se hur det går, lär skriva om det senare!

Wish me good luck!!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har du sett våra nya recensioner?
Och röstat denna veckan?
Vi ses i vimlet! :)

2007-05-21 @ 17:28:06
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0