FOTBOLLSKVÄLL

Var hos optikern imorse och har nu fyra olika bågar hemma. Måste bestämma mig redan imorgon vilka jag vill ha. Skitsvårt ju! Blir inte lättare av att alla tycker olika. Men det är ju trots allt jag som ska bestämma i slutändan. Egentligen vill jag inte ha några glasögon alls. Det känns så jobbigt och opraktiskt.

Hann med en fika men Nina, Linnéa och Elin idag också. Var skittrevligt att få skvallra av sig lite. Det behövs ibland. Eller rätt ofta faktiskt.

Så var det då dags för dagens höjdpunkt då. FOTBOLL. Ska snart sätta mig på cykeln och cykla hem till Linnéa och förhoppningsvis beskåda när Sverige besegrar Lettland och tar sig till EM. Fast mina känslor säger att det inte kommer gå bra. Hoppas jag känner helt fel!! Det visar sig inom kort!

Go Sweden!

Kommentarer
Postat av: Linusrebecca

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-08-18 @ 11:42:12
URL: http://linusrebecca.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0