GODA TIDER I SIKTE

God kväll gott folk!

Humöret är på topp hos mig just nu. Pratade med chefen igår om Thailand, så nu är det fixat. Bara att boka nu då Ämil. :D
Matilda är hemma nu också! Det gillar vi. Blir nog myskväll med henne och Emelie imorgon, följt av utgång på lördag. Är ledig helgen. Kanske är det som drar upp mitt humör till topparnas topp. Hoppas att alla mina vänner är på samma goda humör och sugna på att följa med ut på lördag. Vi kan vara hos mig innan, bara så att ni vet. ;D

Nu sitter jag här och väntar på att den där sega Lani ska komma och underhålla mig. Eller förresten jag behöver ingen underhållning med det här humöret. Men det vore ändå kul om hon ville snabba på lite, så kan jag underhålla henne om inte annat. :D

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

stort tack för inbjudan är tyvärr upptagen imorgon då jag ska på winnerbäck. Men fest och utgång blir helt klart snart framöver!!

2007-11-02 @ 20:01:03
URL: http://annimoll
Postat av: Läni

Är sugnare än sugnast på imorrn..då kör vi Camil,fan va kul vi ska ha´t :D

2007-11-03 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0